پرازمبل
پرازمبل

قسمت عمده ای از عناصر تشکیل دهنده یک شهر ، مبلمان آن شهر هستند. مبلمان شهری گذشته از کاربرد و کارکردشان در زیبایی شهر نیز تاثیرگذارند.

از ویژگی های مبلمان شهری این است که با عموم مردم سر و کار دارد به همین دلیل است که طراحی ، ساخت و نصب آنها به خصوص در موارد خاص مانند کودکان ، معلولین و سالخوردگان ، نیاز به دانش و مطالعه عمیق و دقیق دارد.

در طراحی مبلمان شهری باید به خوانایی و سازگاری آن با محیط توجه زیادی کرد.

نکات مهم در طراحی مبلمان شهری

  •  مبلمان شهری باید زیبایی بصری محیط را به دنبال داشته باشد.
  • چیدمان مبلمان شهری باید به گونه ای باشد که علاوه بر خدمت رسانی مناسب ، آرامش روحی و روانی نیز برای عموم به همراه داشته باشد.
  • مبلمان شهری باید امکان استفاده برای همه اقشار جامعه از جمله : کودک و پیر و جوان و معلول و .. را داشته باشد.
  • در طراحی مبلمان شهری باید به نکاتی از قبیل رنگ ، مصالح و مسائل اقلیمی توجه کافی داشت.

با رعایت نکات بالا می توان در زمینه بازاریابی مبلمان شهری ، اولین قدم موفق را برداشت.

بازاریابی مبلمان شهری

بسیاری اینگونه فکر می کنند که بازاریابی تنها یک فرایند ابتدایی جهت فروش است. در حالی که اینطور نیست.

تکنیک های بازاریابی شامل تمام آن چیزی می شود که به نحوی با مشتری در تعامل است. از تبلیغات گرفته تا هر آنچه که ممکن است مشتری را در مورد محصول درگیر کند؛ و یا حتی خدمات مشتری و پیگیری های بعدی.

بازاریابی مجموعه تمام فرایندهایی است که در مراحل دریافت یک محصول و یا خدمت، از تولیدکننده تا تحویل آن به مشتری نهایی، دخالت دارند. بر اساس این تعریف بازاریابی شامل مفاهیم مربوط به تولید و ساخت یک محصول و یا خدمت، شناسایی بازار هدف و مشتریان بالقوه، معرفی و ترویج محصول از طریق شبکه های فروش، می باشد.

انواع مدل های بازاریابی

تبلیغات کاغذی، رادیویی، تلوزیونی، ارسال ایمیل و بازاریابی اینترنتی را می توان به عنوان یک دسته بندی کلی از بازاریابی نام برد.

سازمان هایی که به واسطه اینترنت فروش خود را انجام می دهند، سایت خود را بهینه کرده و از این طریق در فرایند جست و جوی موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو در رتبه بالاتری قرار می گیرند.

روزنامه ها و خبرگزاری ها نیز نوعی دیگر از روش های بازاریابی هستند که منجر به خلق سرنخ می شوند.

 

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter