پرازمبل
پرازمبل

بازاریابی مبلمان فرایندی است که بوسیله آن مشتری از شرایط فروش محصول ( مبلمان اداری ) آگاه می شود و این چیزی فراتر از تبلیغات است. هرچند تبلیغات می تواند قسمتی از روند بازاریابی باشد.

برای فروش هر یک از انواع مبلمان از جمله مبلمان اداری ، می توان یک روش بازاریابی را انتخاب کرد.

بازاریابی مبلمان

انواع بازاریابی مبلمان :

  • بازاریابی به روش برندسازی و نام تجاری

نام تجاری یا برند ، به عنوان پایه ای برای تبلیغات آینده عمل می کند. یک نام تجاری موفق کمک می کند که محصولات شما بیشتر در یادها بمانند .

نام تجاری موفق و برتر می تواند یک نام متمایز یا یک لوگوی زیبا یا یک شعار متفاوت و جذاب باشد که به فروش محصولات شما کمک خواهد کرد.

  • بازاریابی از طریق روابط عمومی

روابط عمومی نوعی از تبلیغات است که بوسیله بیانیه‌ها، جوایز، کارهای بزرگ و قابل توجه یک شرکت جمع‌آوری می‌شود.

این هم یکی از روش‌های تبلیغاتی برای برند خاصی می‌باشد که توسط برنامه‌ریزی دقیق و از طریق صدور بیانیه‌های مطبوعاتی و یا انتشارات رسانه‌های خبری و اطلاعاتی مانند رادیو تلویزیون روزنامه انجام می‌پذیرد.

  • بازاریابی از طریق تبلیغات

تبلیغات در رادیو و تلویزیون از شایع ترین تبلیغات می باشد. این نوع تبلیغات در تلویزیون موفق تر دیده خواهد شد زیرا به‌ راحتی به مخاطبان برنامه‌های مختلف از طریق جمعیت شناسی ارائه می گردد و عموماً شبکه‌هایی مورد هدف این گروه قرار می‌گیرد که از مخاطبین و جمعیت‌شناسی بالایی برخوردار باشند.

  • بازاریابی از طریق خرید یا بسته بندی

بسته‌بندی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک محصول از نظر بازاریابی می‌باشد، که اغلب جایگاه محصولات را تعیین می‌کند.

بسته‌بندی بیش‌تر از اینکه محصول را نگهداری می‌کند، وسیله‌ای است که به شناخت نام تجاری محصول، ایمنی مصرف کننده، تضمین مشتری و فرصت‌های خرده‌فروشی تاثیر بسزایی می‌گذارد. برای بسیاری از شرکت‌های مهم تجاری ، بسته‌بندی شامل معرفی، تصویر و تبلیغات می‌باشد.

  • بازاریابی آنلاین

امروزه یکی از رایج‌ترین انواع بازاریابی که با استقبال زیادی از سمت کسب‌وکارها مورد استقبال قرار گرفته است، بازاریابی آنلاین می‌باشد.

اینترنت و تمام ابزارهای جایگزین آن آخرین مدل و مرز برای بازاریابان است. حضور آنلاین تقریباً یکی از ضروریات قرن بیست و یکم و به عنوان بخشی از هرگونه تلاش بازاریابی به حساب می‌آید.

بازاریابی می‌تواند در یک گستره عظیمی از فرمت‌ها، وب‌سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه انجام شود. همین‌طور می‌تواند برای سفارشی‌سازی و تبلیغات مبتنی بر محتوا و تعامل مخاطبان امکانات زیادی ایجاد کند.

  • بازاریابی مستقیم

منظور از این نوع بازاریابی این است که هیچ واسطه‌ای به‌عنوان شخص ثالث، مانند خرده فروش و یا عمده فروش در میان نباشد. بازاریابی مستقیم می‌تواند از طریق پست، تلفن و اینترنت انجام شود، زیرا شرکت‌ها، محصولات و خدمات خود را به طور مستقیم به دست مصرف کنندگان خود می‌رسانند و بدین ترتیب فروش می‌کنند.

  • بازاریابی چندمنظوره

این بازاریابی نوعی از فروش مستقیم است که شامل زنجیره‌ای از ارتباطات می‌گردد که از طریق شرکت اقدام می‌کند و محصولات و یا خدمات خود را به فروش می‌رساند. نام دیگر بازاریابی چند سطحی بازاریابی شبکه ای است.

  • بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی می‌تواند با بسیاری دیگر از انواع بازاریابی ترکیب شود. تنها هدف اصلی این نوع بازاریابی روش انگیزشی می‌باشد که توسط آن می‌تواند این نوع برند و یا محصول و خدمات را در ذهن مشتری حک کند و از آن یک تصویر ماندگار ایجاد کند.

بازاریابی مبلمان

بازاریابی مبلمان اداری

اشتراک گذاری Telegram Facebook WhatsApp Twitter