تولیدی مبل اصفهان,خرید مبل از تولیدی
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار مبلمان در اصفهان

مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار مبلمان در اصفهان. مشاوره کسب و کار در اصفهان.

ﻣﺸﺎوره کسب و کار، فرآیندی اﺳﺖ ﻣﺸﺎوره ای که ﺗﻮﺳﻂ اﻓﺮاد ﻣﺠـــــﺮب و آﻣـﻮزش دﯾـﺪه به صورت خدمت ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ و شرکتهای بخش خصوصی و دولتی در قالب ﻗﺮارداد ﻣﺎﺑﯿﻦ ﻣﺸﺎور و ﮐﺎرﻓﺮﻣﺎ اراﺋﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد. بر این اساس ﻣﺸﺎوران ﺑﻪ شرکتها در ﺷـﻨﺎﺧﺖ و تحلیل مسایل سازمانی و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد راه ﺣﻞ و در صورت درخواست کارفرما، در اجرای راهکارهای بهبود ﮐﻤﮏ می ﮐﻨﻨﺪ. همچنین مشاوره کسب و کار عموما شامل تعیین و ترکیب بهترین تجارب، تکنیک های تحلیلی، مدیریت تغییر و تحول، پیاده سازی تکنولوژی، توسعه استراتژی است. یکی از مهمترین ویژگی های مشاوره کمک کردن به شرکت ها برای بهبود عملکرد عملیاتی و در نتیجه عملکرد مالی آنها بر اساس تحلیل مسایل روز کسب و کار می باشد.

از جمله مهم‌ترین کاربردهای مشاوره کسب و کار: مشاوره کسب و کار در اصفهان.

برای کسب و کارتان زیرساخت‌هایی غنی و قابل اطمینان بسازید.
چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنید.
کارکنانی مستقل و مسئولیت‌پذیر پرورش دهید.
به درک بهتری از بازار هدفتان برسید.
بازدهی و بهره‌وری کارکنان خود را افزایش دهید.
خود را با سرعت سرسام‌آور تغییرات دنیای کسب و کار وفق دهید.
ریسک‌ها و هزینه‌هایتان را کاهش دهید.
مشکلات سیستم کسب و کارتان را پیش از وقوع شناسایی و برطرف کنید.
دارایی‌ها و سرمایه‌های پنهان کسب و کار خود را بشناسید.
در دنیای گنگ و مبهم کسب و کار با اطمینان و اعتماد به نفس کافی گام بردارید و تصمیم بگیرید.

مشاوره همچنین می تواند در این زمینه ها مفید باشد:

کار شما را نقد سازنده کند و در زمینه های تخصصی نظرات موثر ارائه دهد.
مهارت های فردی، از جمله قدرت سیاست گذاری، تصمیم گیری و اجرای دقیق تصمیمات را افزایش دهد.
کار تیمی سازمان شما را تقویت کند. تولید و سوددهی را افزایش دهد.
ذهن شما را از درجا زدن به خلاقیت سوق دهد. قدرت تطابق شما را با بازار متغیر افزایش دهد.
نیاز شما را به شرکت در دوره های مختلف آموزش مهارت های مدیریت کاهش دهد.
در شرایط سخت اقتصادی انگیزه کافی و درک درستی از راه به شما بدهد.

مشاوره رشد کسب و کار

مراحل انجام مشاوره در پروژه های کسب و کار

عارضه یابی= پاسخ به این سوال که در حال حاضر مشکلات شرکت یا سازمان دقیقا کدامند

تحقیقات بازار= پاسخ به این سوال که وضعیت فعلی شرکت و محصولاتش در بازار نسبت به رقبا چگونه است

تدوین استراتژی= تدوین اهداف سازمان و پاسخ به این سوال که چگونه می خواهیم به آن برسیم

برنامه ریزی عملیاتی و اجرایی = با انجام چه تاکتیک ها و فعالیت هایی می خواهیم استراتژی های تدوین شده را اجرایی کنیم

کنترل و نظارت = نظارت بر اجرای برنامه تدوین شده و اصلاح آن با توجه به بازخوردهایی که دریافت می شود

انواع خدمات مشاوره کسب و کار

مشاوره کارآفرینی =ویژه استارت آپ ها و علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار
مشاوره افزایش فروش
مشاوره افزایش بهره وری
مشاوره برند و تدوین برنامه استراتژیک برند
مشاوره تبلیغات
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
طراحی بیزینس-مدل
مشاوره ایجاد بیزینس
مشاوره بازاریابی و بازارسازی
و…

چه فردی مشاور بیزینس است؟

یک مشاور کسب و کار خیلی شبیه هم‌تیمی با تجربه در تیم است و پیشنهادهای او بسیار ارزشمند است. زمانی که بیزینس شما در مرحله‌ای است که می‌خواهید برند خود را ارتقا دهید، یکی از راه‌های تاثیرگذار کمک گرفتن از این شخص است.به طور معمول کارآفرینانی هستند که می‌دانند چه چیزهایی یک بیزینس را موفق می‌کند، با پرداخت هزینه در کنار مدیران و مالکان کار می‌کنند تا به آنها در تعیین اهداف کمک کنند. چشم‌انداز خود را برای تجارت بیان می‌کنند و یک‌سری استراتژی تنظیم می‌کنند که به مالک در دستیابی اهداف و چشم‌انداز کمک می‌کند. اگر صاحب بیزینس سوالاتی داشته باشد و به مشکلی برخورد کند، مشاور به او کمک می‌کند که به بهترین شکل ممکن مسائل خود را حل کند.

موفقیت در کسب و کار به کمک یک مشاور حرفه ای!

مشاوره کسب و کار برای چه کسانی توصیه می شود؟  کارآفرینانی که قصد راه اندازی کسب و کار جدید دارند.
مدیرانی که قصد توسعه کسب و کار فعلی شان دارند.
مدیرانی که کسب و کارشان دچار مشکل شده و قصد حل مشکلشان را دارند.
مدیرانی که قصد دارند مهارت های کسب و کار را بیاموزند و از آن برای رهبری کارکنانشان استفاده کنند.
کارمندانی که از کارمندی خسته شده اند و قصد راه اندازی کسب و کار خوشان را دارند.
همه افرادی که قصد برنامه ریزی برای موفقیت شغلی شان دارند.
افرادی که ایده های زیادی دارند و نیاز به یک مشاور دارند تا ایده هایشان را به واقعیت تبدیل کنند.

نتیجه‌گیری

درحالی‌که هیچ تعریفی برای زمان مناسب استخدام یک مشاور کسب‌وکار وجود ندارد، یک معیار مناسب وقتی است که می‌گویید «من نمی‌دانم که باید چه کار کنم». مهم این است که برخی اوقات کمک بگیرید چون حتی ابرقهرمانان هم تنهایی کاری را انجام نمی‌دهند. چندین عامل موجب استفاده از مشاوره کارآفرینی و آموزش شده است. کسب‌وکارها پیچیده‌تر شده و سرعت تغییرات افزایش‌یافته است.کسب‌وکارها به‌سوی مشاور های متخصص و آموزش تمایل پیدا کرده‌اند. به‌طوری که حاضرند برای گرفتن راهنمایی و عبور سریع از مشکلات پیچیده هزینه کنند.

دیگر زمانی برای «یادگیری حین انجام امور» یا حاشیه خطا برای «یادگرفتن از طریق اشتباهات» وجود ندارد!

مشاوره کسب و کار هزینه نیست بلکه صرفه جویی در زمان و پول شماست زیرا:

مشاوره باعث می شود که که آسانتر به اهدافتان برسید چون اشتباهاتی که در حالت عادی انجام می دادید را دیگر انجام نمی دهید! این باعث می شود که مثلا مسیر ۲۰ ساله را ۲ ساله طی کنید و زودتر به رویاهایتان برسید.
همچنین بسیاری از هزینه های اشتباه را انجام ندهید و در نتیجه ارزانتر به آرزوهایتان برسید.

مشاوره های تخصصی برای کسب و کارها در بازار کار

مشاوره مدیریتی به مدیران در حوزه ( برند، بازاریابی، فروش، منابع انسانی، رفتار سازمانی.

ارائه خدمات مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی به شکل کاملا عملیاتی و یکپارچه،

مشاور بازاریابی و تجاری سازی (مارکتینگ) به صورت تخصصی.

مشاوره برنامه ریزی بازاریابی ، فروش و تبلیغات به صورت سیتماتیک و تدوین برنامه بازاریابی فروش.

مشاوره فروش در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت به شکل استراتژیک و عملیاتی در جهت افزایش فروش و بهبود فروش،

مشاوره فروش حرفه ای داخلی و بین المللی حضوری و تلفنی.

مشاوره مدیریت بازاریابی و مشاوره مدیریت فروش برای تعیین و تبیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی و فروش،

مشاوره برای تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفه ای به صورت کاملا سیستم و علمی

مشاور و آموزش برندسازی، مشاوره برند برای تبیین کتابچه جامع برند، مشاور برنامه برند،مشاور برند فردی سازمانی کالای.

مشاور تبلیغات و مشاور روابط عمومی و مشاور تبلیغات برای تهیه و تدوین کمپین های تبلیغات و کمیپین های روابط عمومی

مشاوره مدیریتی برای عارضه یابی ۳۶۰ درجه و مشاوره مدیریتی جهت اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان، آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی، مشاوره مدیریتی برای توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدن به اهداف شرکت.

مشاوره و آموزش مهندسی فروش، مشاور برنامه ریزی فروش، مشاور هدفگذاری فروش، مشاور استراتژی فروش، مشاور سیستم های فروش، مشاوره روشهای فروش، مشاوره ابزارهای فروش، مشاوره تکنیک های فروش، مشاور تاکتیک های فروش، مشاور فروش شبکه ای، مشاور فروش هیبریدی، مشاور فروش مویرگی، مشاور فروشگاه و مشاور هایپرمارکت.

برای برنامه ریزی فرایندهای سیستماتیک بازاریابی و فروش یکپارچه و سیستماتیک جهت توانمند سازی و ارتقاء کسب و کار.

مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازی بازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیه محصولات و خدمات شرکت.

مشاوره فروش در قالب آموزش بازاریابی و تکنیک های تجربی بر اساس شرایط و وضعیت فروش شرکت.

مشاور جهت تعیین و تحلیل و تبیین شاخصهای استاندارد ISO و شاخص های کلیدی عملکردی فردی و سازمانی.

مقالات مرتبط با اموزش مبل سازی تولید مبلمان یا سرمایه گذاری در صنعت چوب و مبلمان.

بازاریابی و فروش مبلمان

مدیریت کسب و کار مبلمان

کسب و کار مبلمان تولید و بازاریابی و فروش

اموزش صفر تا صد مبل سازی

آموزش فروشندگی حرفه ای مبلمان

بهریتن راهنمای انتخاب اسم فروشگاه مبل

نویسنده مهندس سید حسین علوی طراح تولید کننده و متخصص استاندارد سازی مبلمان مدیر تولیدی مبل اصفهان.

مشاوره کسب و کار در اصفهان,مشاوره کسب و کار در اصفهان,مشاوره کسب و کار در اصفهان,مشاوره کسب و کار در اصفهان,

0