تولیدی مبل اصفهان,خرید مبل از تولیدی
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قیمت و خرید مبلمان اداری در اصفهان

قیمت و خرید مبلمان اداری در اصفهان.

پارس فوفل یک مرکز تولیدی مبلمان اداری با سابقه بیش از بیست سال در مرکز کشور عزیزمان ایران می باشد. همچنین نمایشگاه دائمی این شرکت محل عرضه جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات ایرانی و خارجی مبلمان اداری و تجهیزات مرتبط می باشد.

عمده محصولات ارائه شده در نمایشگاه مرکزی این شرکت عبارتند از :

میز مدیریتی، میزکارمندی، میز تحریر، میز کار، میز کانتر، میز کامپیوتر، میز کنفرانس، صندلی مدیریتی، صندلی کارمندی، صندلی تحریر، صندلی میز کار، صندلی کانتر، صندلی کامپیوتر، صندلی کنفرانس، نیم ست، فایل، کتابخانه، صندلی اپن، تابوره(کانتر) ثابت و متحرک، میز استیل، میز غذاخوری، جاکفشی، واکسر(واکس زن), میز عسلی چرم – چوبی – ام دی اف, میز تاشو, انواع پرچم, ست اداری, تخت وایتبرد, تابلو اعلانات, صندوق پیشنهادها, کمد لباس, کمد بایگانی, پاراوان بامبو(پارتیشن متحرک), پارتیشن, تربون(چوبی), فایل چهارکشو فلزی, فایل سه کشو فلزی, استند, جلو مبلی, سطل زباله فلزی, سطل ذباله پلاستیکی, لوگو روی پرچم,

نمایشگاهی بزرگ در بیش از یکصد متر مربع فضای زیبا و با عرضه انواع مدل ها و برندهای انواع صندلی اداری، میز اداری و تجهیزات مرتبط

اصفهان – خیابان استانداری – روبروی مادی فرشادی – جنب ساختمان شهاب

Email : m_rooholamin-at-yahoo.com

تلفن : ۳۲۲۱۲۷۲۲-۰۳۱

موبایل : ۰۹۱۳۱۱۴۴۰۹۰

محصولات و خدمات قابل ارائه در کل کشور عزیزمان ایران را دارد.

مبلمان اداری اوند اصفهان

مدیریت: مصطفی عصارزاده

آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، مقابل هشت بهشت، مجتمع تجاری آوند

تلفن: ۰۳۱۳۲۲۳۱۳۰۲ موبایل: ۰۹۱۳۲۰۸۶۳۲۴ فکس: ۰۳۱۳۲۲۳۱۳۰۲

ایمیل: avand.group [at] yahoo.com

سایت: avandland.com

مبلمان اداری اصفهان

برای دریافت اطلاعات و همچنین مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۷۵۳۲۸۰ مبلمان اداری سی رن تماس بگیرید.

اصفهان در هر زمانی از تاریخ به عنوان یک شهر صنعتی مورد توجه بوده است.

به همین دلیل مراکز صنعتی و اداری زیادی نیز در ان وجود دارد. بدلیل وجود تنها چند مرکز تخصصی مبلمان در اصفهان که طبیعتا نمیتوانند رضایت همه ی سلایق را جلب کنند ، کاربران در دیگر شهرها هم بدنبال این محصول میروند. و این موجب شده است تا سالانه تجهیزات اداری زیادی برای مجموعه های اداری در اصفهان از تهران و از مجموعه هایی مانند سی رن تهیه شود. مجموعه سی رن یک مجموعه نو پا نیست . سی رن غریب به چهل سال است که در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری فعالیت می کند. میز مدیریت و مبل سی رن توسط طراحان خلاق ان طراحی و به دست استادکاران هنرمند این مجموعه ساخته می شوند.

خرید مبلمان اداری در اصفهان

انواع مبلمان اداری آفن

در محیط های کاری انواع مبلمان اداری کاربرد های مختلفی دارند و برای هر بخش، از مبلمان اداری مخصوصی بهره گرفته می شود. از این رو آشنایی با انواع مبلمان اداری به شما کمک می کند تا مبلمان اداری خاص مورد نیازتان را با توجه به محیط کاری و کاربرد مورد نظرتان انتخاب کنید. مبلمان اداری به صورت مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک طراحی و تولید می شود. در این بخش ما انواع مبلمان اداری را برای شما معرفی کرده ایم.

مبلمان اداری مدرن

یکی از محبوب ترین سبک ها و طرح های مبلمان اداری، مبلمان ادرای مدرن می باشد که توانسته است جایگاه ویژه ای در صنعت مبلمان اداری پیدا کند. مبلمان اداری مدرن، دارای سبک و طرح ساده ای می باشد و بیشتر از جنس چوب، فلز و شیشه طراحی و تولید می شوند. قیمت مبلمان اداری مدرن از مبلمان اداری کلاسیک ارزان تر می باشد و شما می توانید با توجه به محیط و نوع کسب و کار خود آن ها را سفارش دهید.

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک یکی از قدیمی ترین سبک ها در صنعت مبلمان اداری است. اگر شما به کار های چوبی علاقمند هستید می توانید از این سبک برای طراحی داخلی فضای خود استفاده نمایید. قیمت مبلمان اداری کلاسیک نسبت به مبلمان اداری مدرن بالاتر می باشد چون اکثرا به صورت سفارشی طراحی و تولید می شود.

تفاوت مبلمان اداری مدرن با مبلمان اداری کلاسیک

فضا محیط های اداری با توجه به سلیقه ی افراد به صورت مدرن یا کلاسیک یا تلفیقی از هر دو طراحی می شود. تفاوت این دو طرح به شرح زیر است:

مبلمان اداری مدرن دارای تنوع رنگی بندی می باشد ولی مبلمان اداری کلاسیک رنگ های محدودی دارد
سبک مدرن دارای طرح های ساده و زیبا است و مناسب هر سلیقه ای می باشد.
مبلمان اداری کلاسیک در هر فضایی قابل اجرا نمی باشد.
مبلمان اداری کلاسیک داری طرح های شلوغ می باشد و فضای زیاد را نیز اشغال می کند.
محصولات مدرن کاملا ارگونومی می باشند.

نکات مهم در هنگام خرید صندلی اداری

به دنبال گزینه‌هایی چون صندلی اداری ارزان قیمت نباشید! چرا که همان طور که در ابتدا نیز اشاره شد در هنگام انتخاب راحتی و کیفیت را باید سرلوحه کار قرار داد و به فاکتور قیمت تمام شده صندلی در مراحل بعدی توجه کرد.
از نکات بسیار مهم که نباید از یاد ببرید، شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی اداری است چرا که طبیعتا با توجه به میزان ساعت بالای استفاده از این نوع از صندلی ها در طول روز مباحثی چون سرویس اولیه صندلی و تعمیرات بعدی آن ممکن است شما را با چالش همراه سازد. در نتیجه در هنگام خرید یک صندلی اداری، به گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سازنده دقت فرمایید.
به جنس پارچه و روکش صندلی در قسمت نشیمن گاه دقت کنید، این جنس نباید به گونه‌ای باشد که در شرایط دمایی گرم باعث تعریق بدن کارمند شود و یا در شرایط دمایی سرد، سبب ایجاد حس سرمای بیش از حد در بدن وی گردد. نیاز به اضافه است که جنس نشیمن گاه صندلی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی از روی آن لکه ها و کثیفی که ممکن است در جریان کار بر روی صندلی ایجاد شود را به آسانی تمیز کرد.
با توجه به سبک و سیاق دکوراسیون و طراحی دفتر کار خود، رنگ بندی و مدل صندلی اداری را انتخاب کنید که حس هارمونی در فضای دفتر به چشم بخورد.
نیاورون مفتخر است این نوید را به شما صاحبان شرکت بدهد که در سریع‌ترین زمان ممکن صندلی شما را برایتان ارسال کرده و تا ۷ روز پس از خرید امکان بازگشت وجه وجود دارد. خرید مبلمان اداری در اصفهان.

خرید مبل مستقیم از تولیدی

 

0