خرید بدون واسطه مبل اصفهان

خرید بدون واسطه مبل اصفهان. خرید مستقیم بدون واسطه کالای مورد نیاز خود را همیشه بدون واسطه به پایین ترین قیمت خرید کنید, ما با هدف عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات خود و فروش مبلمان با قیمت مناسب در خدمت شما هستیم. همه محصولات ما از متریال درجه یک بازار تولید شده. با داشتن پرسنل با سابقه و حرفه ای کار تمیز و باکیفیت به شما تحویل میدهیم.

تولیدی مبل اصفهان. خرید بدون واسطه مبل در اصفهان. توليد و عرضه مبلمان بدون واسطه، اين باعث ميشود كه واسطه حذف گردد ! سودي كه درجيب واسطه و نمايشگاه داران ميخواهد برود پس انداز کنید.

عرضه مستقیم مبلمان در اصفهان

مزایای خرید و فروش بدون واسطه چیست؟ چرا خرید و فروش بدون واسطه را انتخاب کنیم؟
خرید و فروش بدون واسطه در واقع به معنای معامله مستقیم میان تولیدکنندگان و فروشندگان کالا و مشتری است. از لحاظ اقتصادی میتوان گفت، زمانی که لایه‌های واسطه‌گری میان تولیدکننده و خریدار مانند عمده‌فروش‌ها، توزیع کنندگان و خرده‌فروش‌ها که به تعبیری هیچ گونه ارزش افزوده‌ای برای مشتری تولید نمی‌کنند وجود نداشته باشد در این شرایط کالاها با قیمت اصلی خود بفروش می‌رسند. هر چند عده‌ای معتقدند که خرید و فروش بدون واسطه امنیت معامله را کاهش می‌دهد با این حال هر روز با رشد روزافزون سایت‌هایی مواجه هستیم که بستری برای معامله مستقیم میان فروشنده و خریدار را فراهم میکنند.

فروش مستقیم مبل از تولیدی

 شیوه فروش مستقیم معمولا با دو روش بازاریابی شبکه ای و میزبانی فروش مرتبط است. فروش مستقیم را با بازاریابی مستقیم اشتباه نگیرید. فروش مستقیم روشی است که در آن خود فروشنده به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار می کند. این فروشنده مکان ثابتی برای فروش محصولات خود در نظر نگرفته است. بازاریابی مستقیم برای مشتریان بالقوه و بدون دخالت توزیع کنندگان یا سایر واسطه ها انجام می شود.

مزایای خرید و فروش مستقیم چیست؟

• حذف سود واسطه‌ای و نمایشگاه مبلمان
• ترویج داد و ستد میان شهروندان
• حذف کمیسیون و حق‌الزحمه بنگاه معاملاتی
• حذف حق‌الزحمه و درصد کمیسیون بنگاه مشاوران املاک
• اختلاف قیمت چشمگیر در بخش لوازم خانگی چوبی
• کمک به کسب و کارهای کوچک و نوپا
• فرصت برابر فروش

انواع فروش مستقیم

صاحبان کسب وکارها به روش های مختلفی می توانند محصول یا خدمات شان را از طریق فروش مستقیم به مشتریان عرضه کنند.

۱- فروش مستقیم تک سطحی

فروش مستقیم تک سطحی به شکل فردبه فرد، مثلاً خانه به خانه یا معرفی حضوری محصول، صورت می گیرد. این نوع فروش به وسیله اینترنت و کاتالوگ نیز امکان پذیر است. به طورکلی، درآمد فروشندگان مستقیم تک سطحی فقط از طریق کمیسیون فروش حاصل می شود.

۲- میزبانی و گردهمایی

این نوع فروش در یک محیط جمعی صورت می گیرد. معمولا توزیع کننده یا نماینده فروش در منزل خودش یا محل دیگری محصول یا خدمات موردنظر را به مهمانان معرفی می کند. گاهی اوقات، شرکت ها محصول یا خدمات شان را به افرادی از یک کسب وکار خاص می فروشند. برای مثال، نماینده فروش نرم افزار املاک و مستغلات می تواند نرم افزار خاصی را در میان جمعی از دلالان معاملات ملکی به فروش برساند. در این روش، درآمد از طریق کمیسیون فروش یا گاهی از طریق کمیسیون معرفی نمایندگان جدید به شرکت حاصل می شود.

۳- بازاریابی چندسطحی

فروش در بازاریابی چندسطحی به روش های مختلفی، ازجمله معرفی یک محصول به شکل فردبه فرد یا جمعی، صورت می گیرد. این نوع فروش از طریق فروشگاه های آنلاین و کاتالوگ نیز انجام پذیر است. درآمد بازاریابی چندسطحی از کمیسیون فروش و نیز کمیسیون فروش های دیگری که توسط سایر شرکای کاری معرفی شده از سوی توزیع کننده انجام گرفته اند، به دست می آید. یعنی توزیع کننده نماینده جدیدی را جهت فروشندگی مستقیم به شرکت معرفی می کند و به ازای هر فروشی که این نماینده جدید داشته باشد، شخص معرف، کمیسیون دریافت خواهد کرد.

گاهی فروش مستقیم را بازاریابی چندسطحی یا بازاریابی شبکه ای نیز می نامند. بازاریابی چندسطحی و بازاریابی شبکه ای از انواع فروش مستقیم به شمار می روند، اما توجه داشته باشید که تمامی سیستم های فروش مستقیم شامل بازاریابی چندسطحی نمی شوند. برای مثال، درآمد نماینده فروش در روش بازاریابی تک سطحی فقط از طریق کمیسیون فروش محصولاتی است که خودش به شخصه فروخته باشد.

فروش مستقیم در کسب وکارهای خانگی

می توانید از طریق همکاری با شرکت های فروش مستقیم، کسب وکار خانگی خود را راه اندازی کنید. همچنین می توانید کسب وکار خانگی تان را نیز برمبنای همین مدل از آغاز پایه ریزی کنید. برای مثال، اگر قادر به ارائه خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی هستید، می توانید مستقیما با شرکت هایی که پیش بینی می کنید خریدار خدمات تان باشند، ارتباط برقرار کنید. این شیوه تقریباً در تمامی محصولات یا خدمات B2B قابل اجراست و حتی در فروش مدلB2C (کسب وکار به مصرف کننده) کاربرد دارد.

برای مثال، چنانچه وسیله جدیدی اختراع کرده اید، می توانید محصول خود را مستقیماً به شکل معرفی فردبه فرد یا جمعی به مشتریانی که احتمال می دهید علاقه مند به خرید باشند، بفروشید.

آیا شرکت های فروش مستقیم قانونی و قابل پیشرفت هستند؟

فروش مستقیم، به ویژه بازاریابی چندسطحی و بازاریابی شبکه ای، چندان در میان مردم خوشنام نیست. نخستین ضربه ای که به اعتبار این شیوه فروش وارد شد، مربوط به ماجرای شرکت آمریکایی اَم وی (Amway) است که گفته می شد یک شرکت هرمی است. اَم وی درنهایت از اتهام فعالیت هرمی تبرئه شد، اما ضربه وارده به اعتبار فروش مستقیم قابل جبران نبود. مورد دیگری که فروش مستقیم را بدنام کرده این است که گاهی نمایندگان فروش در معرفی محصول یا خدمات شرکت اقدام به اغراق یا بزرگ نمایی می کنند. از این رو بسیاری از شرکت های فروش مستقیم، بر استخدام نمایندگانی که صداقت و سختکوشی دارند، تأکید می کنند. برخی شرکت ها تا حدی درمورد این مسئله حساسیت نشان می دهند که حتی به نمایندگان خود اجازه استفاده از نام شرکت را در تبلیغات شان نمی دهند.

راهنمای شروع به کار در زمینه فروش مستقیم

کسانی که قصد دارند فروشندگی مستقیم را تجربه کنند، قبل از هر چیزی باید بدانند هدف شان از این کار چیست؟ برای اینکه بدانید آیا این شغل مناسب شماست یا خیر، اول باید اهداف شخصی و مالی خود را بسنجید. دقت کنید که اهداف تان واقع گرایانه باشند، چرا که شاید سال ها طول بکشد تا بتوانید به سطح بالایی از موفقیت در فروش برسید. چنانچه تصمیم به تجربه این شغل گرفته اید، مراحل زیر را در ادامه مسیر دنبال کنید.

۱- شناسایی محصول یا خدمات مورد علاقه

شرکت های فروش مستقیم محصولات یا خدمات بسیار متنوعی، از لوازم بهداشتی و آرایشی گرفته تا پوشاک و لوازم آشپزخانه، ارائه می دهند. اغلب افراد دست روی چیزی می گذارند که خودشان نیز از آن استفاده می کنند یا به نوعی با آن آشنایی دارند. پس به دنبال محصول یا خدماتی بگردید که به آنها علاقه مند هستید. اگر خودتان به کارایی و فایده چیزی که می فروشید، قلبا باور نداشته باشید، به سختی می توانید آن محصول یا خدمات را به مردم بفروشید یا نمایندگان دیگری را به شرکت معرفی کنید.

۲- انتخاب شرکت ارائه دهنده محصول یا خدمات

شرکتی را انتخاب کنید که محصول یا خدمات مورد علاقه تان را داشته باشد. به وب سایت شرکت انتخابی سر بزنید. اگر امکانش بود، در یکی از گردهمایی های نمایش و معرفی محصولات یا خدمات شان ثبت نام و شرکت کنید. درصورتی که انتخاب تان درمورد محصول یا خدمات و شرکت ارائه دهنده درست باشد، احتمال موفقیت تان افزایش خواهد یافت.

۳- تحقیق درمورد هرگونه اطلاعات منفی درخصوص شرکت انتخابی

درمورد پیشینه فعالیت های شرکت انتخابی تان و نظرات مشتریان شان تحقیق کنید. ببینید که آیا هیچ شکایتی علیه این شرکت پیدا می کنید یا خیر. چنانچه شکایتی پیدا کردید، سعی کنید بفهمید که ماهیت و محتوای آن چه بوده و شرکت چگونه با این چالش برخورد کرده است. همچنین ببینید که دیگران چه نظری درمورد این شرکت دارند. حتی می توانید با نمایندگان فروش سابق یا فعلی شرکت درمورد تجربه شان در این شغل گفت وگو کنید. البته، از طریق جست وجوی آنلاین نیز می توانید به بسیاری اطلاعاتی که شاید جنبه منفی داشته باشند، پی ببرید.

۴- تحقیق درمورد فعالیت ها و سوابق کاری شرکت انتخابی

فعالیت ها و سوابق کاری شرکت انتخابی تان را به دقت مطالعه کنید. مثلا ببینید که فعالیت تجاری این شرکت از چه سالی آغاز شده است. درمورد تعداد توزیع کنندگان، میانگین درآمد توزیع کنندگان و نیز نرخ ترک شغل توزیع کنندگان تحقیق کنید. بروشور محصولات شرکت را بخوانید و همچنین درمورد ابزارهای بازاریابی و قراردادهایی که با توزیع کنندگان به امضا می رسد، اطلاعات کسب کنید. ضمنا توصیه می شود که اگر توانستید، صورت های مالی شرکت را در پنج سال گذشته مطالعه کنید.

۵- همه سوالات تان را درمورد شرکت بپرسید

در زمان مذاکره، هر سوالی که دارید حتما بپرسید از سیاست ها و رویه کاری شرکت مطمئن شوید. چنانچه قرار است توسط شخص دیگری به عنوان نماینده فروش معرفی شوید، آن شخص باید بتواند پاسخ سوالات تان را بدهد. درصورت نیاز می توانید با دفتر مرکزی شرکت تماس بگیرید. هر شرکت معتبری از اینکه پاسخگوی سوالات تان باشد، حتماً خوشحال خواهد شد.

۶- تحقیق درمورد سیاست بازپس گیری محصولات فروخته نشده

باید بدانید که به ویژه اگر روزی تصمیم به ترک شغل تان بگیرید، آیا شرکت حاضر است که محصولات فروخته نشده را از شما پس بگیرد یا خیر. ضمانت بازپس گیری ۹۰درصد محصولات فروخته نشده سالم خیلی به نفع تان خواهد بود. همچنین درمورد فرصت هایی که امکان خرید در حجم بالا را فراهم می کنند، پرس وجو کنید تا بتوانید با استفاده از این فرصت ها امتیازتان را افزایش بدهید یا تخفیف های ویژه دریافت کنید.

۷- آگاهی از طرح درآمدزایی شرکت

طرح درآمدزایی هر شرکتی با شرکتی دیگر متفاوت است. پس اطمینان حاصل کنید که طرح درآمدزایی شرکت انتخابی تان را به درستی درک کرده باشید. درست مثل سایر شیوه های خرده فروشی، قرار است که یک بازار فروش ایجاد کنید و محصولات یا خدماتی را در معرض فروش قرار بدهید که از کیفیت بالا و قیمت رقابتی برخوردار باشند و نیز در مقادیر کافی و معقول به فروش برسند. یادتان باشد که درآمدتان فقط نباید به کمیسیون حاصل از معرفی توزیع کنندگان جدید محدود شود. با همه این اوصاف، فقط زمانی به عنوان نماینده فروش یک شرکت مشغول به کار شوید که از انتخاب تان مطمئن باشید

واسطه گری و دلالی چیست؟چه فرقی دارند؟

شاید شما نیز دلالی را با واسطه گری یکی میدانید اما این چیزی نیست که نشان میدهند.
بیشتر افراد وقتی کلمه ی واسط و کلمه ی دلال را میشنوند،به یاد فردی می افتند که میخواهد فاصله ای بین دو نفر ایجاد کند و از این فاصله درآمدی یا سودی به دست آورد!اما چیزی که نمیدانیم این است که این دو از هم جدا هستند!یکی نیاز بازار است و دیگری نیاز یک فرد برای کسب سود!

در ادامه درباره ی واسطه گری و دلالی حرف خواهیم زد.

یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی، واسطه‌گری است. وظیفه این عنصر، انتقال کالا یا خدمت از تولید کننده به مشتری نهایی است. طیفی از واسطه‌ها مثل عمده فروشها، خرده فروشها، دلالها، نمایندگان تولید، عاملان فروش، شرکتهای حمل و نقل، انبارهای مستقل، بانکها، شرکتهای تبلیغاتی و امروزه شبکه بزرگ و وسیع جهانی اینترنت عملیات انتقال را انجام می‌دهند.

واسطه ها سازنده بازار هستند. آنها خریداران و فروشندگان را به هم می رسانند و خرید و فروش را روان می کنند.
واسطه گران معمولا مبلغ ثابتی یا حق کمیسیونی را به ازای هر معامله ای که جور می کنند دریافت می کنند. این مبلغ یا حق کمیسیون متغییر است. تعداد واسطه‌ها را می‌توان کاهش داد اما هزینه‌ی توزیع را نمی‌توان حذف کرد. به عبارت دیگر، شاید بتوان واسطه‌ها را حذف کرد ولی وظایف واسطه‌گری قابل حذف نیست و در واقع واسطه، برای مشتریان به عنوان کارگزار خرید و برای تولیدکنندگان به عنوان کارشناس فروش به حساب می‌آید.

خرده فروش‌ها:

کسانی هستند که محصولات را خریداری کرده و به مصرف کنندگان و استفاده کنندگان نهایی و سازمانی می‌فروشند. خرده فروش‌ها می‌توانند مالک محصول گردند و یا بصورت امانی و یا با دریافت حق العمل محصول را بفروشند.

کارگزاران یا دلال‌ها:

گروهی هستند که مذاکرات خرید و فروش یا هر کار دیگری را به عهده می‌گیرند اما مالک محصول نمی‌گردند. آن‌ها حق العمل و یا درصد و یا مبلغی را دریافت می‌کنند و با توجه به این که مالک محصول نیستند، مخاطرات بازار (مثل تغییر قیمت) کمتر متوجه آن‌هاست.

عمده فروش‌ها:

گروهی که محصولات را به صورت کلی خرید می‌کنند و سپس به خرده فروش‌ها، بازرگانان و … می‌فروشند و در این بین ممکن است مقدار کمی از محصولات را نیز به مصرف کنندگان نهایی عرضه نمایند. این گروه معمولاً محصولات را مالک می‌شوند و گاهی اوقات عنوان محصول را نیز به خود اختصاص می‌دهند (مانند فرش و…..)

دلالی زیرمجموعه و بخشی از واسطه گری است.

واسطه-گری-در-اینترنت

خریداران کالا و خدمات دریافته‌اند که اگر هر محصول یا خدمتی را به طور مستقیم از تولیدکننده یا ارائه‌دهنده خدمات تهیه کنند، به طور قطع باید مبلغ کمتری را پرداخت کنند. از سویی مزیت این کار برای مشتری این است که نیازی نیست وقت بگذارد و به بازار برود تا کالای خود را از واسطه‌ها خریداری کند و از طریق سایت‌های اینترنتی به سادگی به هدف خود نائل می‌شود. وجود چنین مدلی باعث می‌شود حس اعتماد بیشتری در خریدار ایجاد شود، به همین دلیل در ایران و کشورهای دیگر استقبال خوبی از این مدل شده است؛ هرچند بسیاری از افراد به تبلیغات و سایت‌های اینترنتی توجه نداشته و به خرید حضوری علاقه دارند. «دراکر» صاحب‌نظر بزرگ مدیریت می‌گوید: نقش تازه و رو به افزایش اینترنت نباید نادیده گرفته شود چراکه به عنوان یک کانال پخش، وارد شده و نقش سنتی کارگزاران فروش را کم‌رنگ کرده است».

واسطه گری مجدد چیست

در کانال توزیع سنتی، لایه های واسطه گری سنتی بین سازنده و مصرف کننده وجود دارد (از قبیل عمده فروش ها ، توزیع کنندگان و خرده فروش ها). در برخی از کشورها شبیه ژاپن ،ممکن است یک نفر ،شبکه های توزیع ناکارآمدی را با ۱۰ لایه واسطه پیدا کند. این لایه های اضافی می توانند حتی تا ۵۰۰ درصد به هزینه های اولیه سازنده بیفزایند. واسطه ها، به طور سنتی زیرساخت داد و ستد را فراهم کرده و سلسله مراتب ایجاد هماهنگی بین نیازهای خریداران و فروشندگان را مدیریت می کنند. تجارت الکترونیکی سبب خود کار شدن بسیاری از وظایف واسطه ها شده است اما آیا این به معنی محو شدن عامل های مسافرتی، واسطه های املاک، کارمندان آژانس های کاریابی، عامل های بیمه و مشاغلی از این قبیل است؟

تولید کنندگان می توانند از اینترنت برای فروش مستقیم به مشتریان و تامین پشتیبانی مشتری به صورت Online استفاده کنند. از این جهت، واسطه های سنتی حذف خواهند شد. حذف واسطه به حذف تشکیلات یا لایه های فرآیند کسب و کار که مسئول مراحل معین واسطه گری در زنجیره تأمین هستند، اشاره می کند. تولید کننده می تواند خرده فروشی ها و عمده فروشی ها را نادیده بگیرد (فروش مستقیم به مصرف کنندگان انجام شود). ممکن است خرده فروش های الکترونیکی نیز مانع کسب و کار خرده فروش های سنتی شوند. ممکن است مصرف کنندگان در انتخاب فروشنده Online و فروشندگان در تحویل کالاها به مشتریان مشکلاتی داشته باشند و شاید هر دو طرف نیازمند یک سرویس وجه الضمان(مثل سایت واسط) برای تضمین این معاملات باشند.این مساعدت توسط واسطه های جدید یا سنتی انجام می شود.در چنین مواردی ، واسطه های سنتی نقش های جدیدی را ایفا می کند.این فرآیند واسطه گری مجدد نامیده می شود. بنابراین ،اینترنت برای واسطه گری ، برای دستیابی به مشتریان جدید ،ایجاد ارزش برای مشتریان و یا حتی برای درآمد زایی راه های جدیدی را ارائه می کند.

با حذف واسطه گری های سنتی در بازار اینترنتی، ممکن است خریداران و فروشندگان برای معاملات خود دچار مشکلاتی شوند که از این جهت نیازمند سرویس های آنلاین واسطه گر مثل سایت واسط خواهند بود که به این فرآیند واسطه گری مجدد می گویند! از مزایای این واسطه گری، کم شدن لایه های واسطه گری و کاهش شدید هزینه ی خرید خواهد بود.

تعویض مبل کهنه با نو در اصفهان

تغییر مدل مبل قدیمی

تعمیر مبل ریلکسی اصفهان

تعمیر صندلی اصفهان

تعمیر مبل اصفهان

چگونه مبل دست دوم خود را بفروشیم؟

خرید مستقیم مبل از تولیدی

خرید بدون واسطه مبل اصفهان